Original scientific paper
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
Lelia Kiš Glavaš
Ana Wagner
Full text: croatian pdf 4.798 Kb
page 191-202
downloads: 959
cite
APA 6th Edition
Kiš Glavaš, L. & Wagner, A. (2001). Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2), 191-202. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/17631
MLA 8th Edition
Kiš Glavaš, Lelia and Ana Wagner. "Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 37, no. 2, 2001, pp. 191-202. https://hrcak.srce.hr/17631. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Kiš Glavaš, Lelia and Ana Wagner. "Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 37, no. 2 (2001): 191-202. https://hrcak.srce.hr/17631
Harvard
Kiš Glavaš, L., and Wagner, A. (2001). 'Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37(2), pp. 191-202. Available at: https://hrcak.srce.hr/17631 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Kiš Glavaš L, Wagner A. Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2001 [cited 2024 December 18];37(2):191-202. Available from: https://hrcak.srce.hr/17631
IEEE
L. Kiš Glavaš and A. Wagner, "Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.37, no. 2, pp. 191-202, 2001. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/17631. [Accessed: 18 December 2024]
Full text: english pdf 4.898 Kb
page 191-202
downloads: 647
cite
APA 6th Edition
Kiš Glavaš, L. & Wagner, A. (2001). Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2), 191-202. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/17631
MLA 8th Edition
Kiš Glavaš, Lelia and Ana Wagner. "Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 37, no. 2, 2001, pp. 191-202. https://hrcak.srce.hr/17631. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Kiš Glavaš, Lelia and Ana Wagner. "Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 37, no. 2 (2001): 191-202. https://hrcak.srce.hr/17631
Harvard
Kiš Glavaš, L., and Wagner, A. (2001). 'Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37(2), pp. 191-202. Available at: https://hrcak.srce.hr/17631 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Kiš Glavaš L, Wagner A. Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2001 [cited 2024 December 18];37(2):191-202. Available from: https://hrcak.srce.hr/17631
IEEE
L. Kiš Glavaš and A. Wagner, "Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.37, no. 2, pp. 191-202, 2001. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/17631. [Accessed: 18 December 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
17631
URI
https://hrcak.srce.hr/17631
Publication date:
12.12.2001.
Article data in other languages:
english
Visits: 3.098
*