Skip to the main content

Preliminary communication

Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza

Zrinka Vukojević orcid id orcid.org/0000-0003-3322-947X ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb


Full text: croatian pdf 384 Kb

page 361-377

downloads: 1.048

cite


Abstract

U Hrvatskoj, dramski odgoj ima svoju relativno dugu tradiciju, no rijetka su istraživanja o njegovoj primjeni i učincima. Dramski odgoj ima široku primjenu u odgojno-obrazovnom procesu i to najčešće kao nastavna metoda u nastavi hrvatskoga jezika. U ovom radu prikazani su rezultati kvalitativne analize intervjua učitelja razredne nastave (N=9) koji se odnose na njihovo iskustvo primjene dramskih postupaka u sklopu šireg eksperimentalnog istraživanja.
Rezultati kvalitativne analize intervjua kojim se pokušao dobiti uvid u
iskustvo i doživljaj učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka pokazuju pozitivno mišljenje o provedbi i učinku kod učenika i kod učitelja pri implementaciji istih.

Keywords

dramski odgoj; dramski postupci; hrvatski jezik; kvalitativna analiza

Hrčak ID:

177208

URI

https://hrcak.srce.hr/177208

Publication date:

15.7.2016.

Visits: 1.914 *