Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.20867/thm.9.2.5

MARKETING MENADŽMENT HOTELSKIH USLUGA

Branka Berc Radišić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 1.217 Kb

page 51-56

downloads: 709

cite


Abstract

Upravljanje hotelskim marketingom je proces planiranja, organiziranja, primjene i nadzora plasmana hotelskog proizvoda. Taj proces pokreće i usmjerava marketinška služba hotelskog objekta predvođena glavnim marketing menadžmentom.
Vlasnik objekta treba prepoznati marketinšku službu kao ključni čimbenik uspješnosti poslovanja, pa je nužno da se u tom smislu potiče i stimulira.

Keywords

marketinške aktivnosti; hotelski objekt; marketinška služba

Hrčak ID:

181468

URI

https://hrcak.srce.hr/181468

Publication date:

30.12.2003.

Article data in other languages: german

Visits: 1.304 *