Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.9.2.5

MARKETING MENADŽMENT HOTELSKIH USLUGA

Branka Berc Radišić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 1.217 Kb

str. 51-56

preuzimanja: 702

citiraj


Sažetak

Upravljanje hotelskim marketingom je proces planiranja, organiziranja, primjene i nadzora plasmana hotelskog proizvoda. Taj proces pokreće i usmjerava marketinška služba hotelskog objekta predvođena glavnim marketing menadžmentom.
Vlasnik objekta treba prepoznati marketinšku službu kao ključni čimbenik uspješnosti poslovanja, pa je nužno da se u tom smislu potiče i stimulira.

Ključne riječi

marketinške aktivnosti; hotelski objekt; marketinška služba

Hrčak ID:

181468

URI

https://hrcak.srce.hr/181468

Datum izdavanja:

30.12.2003.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.285 *