Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.6.1-2.13

PROFIL SUVREMENOG TURISTA I HRVATSKI TURISTIČKI PROIZVOD

Božena Horvat ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 2.232 Kb

page 159-168

downloads: 1.029

cite


Abstract

Članak odgovara na pitanje zašto su i kakve promjene nastale u turističkim motivacijama u posljednja dva desetljeća u svijetu, ali i u Hrvatskoj. Promjene u hrvatskom turizmu u tom smislu dijelom su posljedica rata u Hrvatskoj.
Posebno se naglašavaju kulturni aspekti turističkog razvoja. U tom kontekstu članak nudi sažeti prikaz suvremenih teorijskih stajališta o promjenama koje su nastale u turističkoj motivaciji, o postmodernizmu i virtualnoj zbilji kao snažnim agensima u turističkim putovanjima te o ulozi i značenju kulture u općim društvenim promjenama koje su nastupile u svijetu u posljednjih dvadesetak godina. Te su promjene rezultirale korjenitim promjenama u općim trendovima turističkih motivacija, a s njima i u pravcima kretanja turista.

Keywords

turizam; kultura; turističke motivacije

Hrčak ID:

181713

URI

https://hrcak.srce.hr/181713

Publication date:

30.12.2000.

Article data in other languages: english

Visits: 2.620 *