Review article
https://doi.org/10.20867/thm.6.1-2.13
PROFIL SUVREMENOG TURISTA I HRVATSKI TURISTIČKI PROIZVOD
Božena Horvat
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Abstract
Članak odgovara na pitanje zašto su i kakve promjene nastale u turističkim motivacijama u posljednja dva desetljeća u svijetu, ali i u Hrvatskoj. Promjene u hrvatskom turizmu u tom smislu dijelom su posljedica rata u Hrvatskoj.
Posebno se naglašavaju kulturni aspekti turističkog razvoja. U tom kontekstu članak nudi sažeti prikaz suvremenih teorijskih stajališta o promjenama koje su nastale u turističkoj motivaciji, o postmodernizmu i virtualnoj zbilji kao snažnim agensima u turističkim putovanjima te o ulozi i značenju kulture u općim društvenim promjenama koje su nastupile u svijetu u posljednjih dvadesetak godina. Te su promjene rezultirale korjenitim promjenama u općim trendovima turističkih motivacija, a s njima i u pravcima kretanja turista.
Keywords
turizam; kultura; turističke motivacije
Hrčak ID:
181713
URI
Publication date:
30.12.2000.
Visits: 2.620 *