Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.3.2.7

Konkurentna sposobnost turizma Republike Hrvatske u strategiji izvoza

Zdravko Šergo ; Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč, Hrvatska
Desimir Bošković ; Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč, Hrvatska
Zdenko Tomčić ; Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč, Hrvatska


Full text: croatian pdf 4.225 Kb

page 287-302

downloads: 560

cite


Abstract

Rad prikazuje rezultate povijesnoga istraživanja konkurentne sposobnosti hrvatskoga turizma (1962.-1992.), te potonje rezultate integrira kroz analizu međuzavisnosti konkurentnosti i korištenja hotelijerskih kapaciteta Republike Hrvatske (kapitalnoga koeficijenta). Strategija re-struktuiranja konkurentnosti hrvatske turističke ponude danas podrazumijeva imperativno de-masifikaciju masovnoga tržišta, te aplikaciju dosljednoga kompetitivnoga, turističkoga tržišnoga modela imperfektne konkurencije.

Keywords

konkurentnost; indeks konkurentnosti; turističko-ugostiteljski sektor; fiksni kapital; marginalni kapitalni koeficijent

Hrčak ID:

182329

URI

https://hrcak.srce.hr/182329

Publication date:

30.12.1997.

Article data in other languages: english

Visits: 1.460 *