Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.1.1.8

Politika hotelskog proizvoda

Branka Berc Radišić ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Full text: croatian pdf 1.106 Kb

page 89-93

downloads: 471

cite


Abstract

Politika proizvoda što ga hotel nudi tržištu, bitan je dio njegove poslovne politike. Ta se politka oblikuje na temelju dobrog poznavanja tržišta, vlastitih realnih mogućnosti i ciljeva.
Ona treba biti fleksibilna, lako prilagodljiva promjenama na turističkom tržištu. Presudnu ulogu u provođenju te politike ima marketing služba hotela.

Keywords

hotelski proizvod; marketing mix; marketing komuniciranje; top manager; operativni management; hotelski marketing

Hrčak ID:

182684

URI

https://hrcak.srce.hr/182684

Publication date:

30.6.1995.

Article data in other languages: english

Visits: 1.455 *