Review article
Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju
Josip Burušić
orcid.org/0000-0002-0933-2189
; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Mirta Blažev
orcid.org/0000-0003-3712-5109
Ivan Dević
orcid.org/0000-0003-0163-3371
; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Abstract
Akronim STEM označava znanstveno područje koje u hrvatskoj znanstvenoj istraživačkoj tradiciji obuhvaća prirodoslovlje, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku. Ovim preglednim radom sistematizirane su dostupne spoznaje o STEM intervencijskim programima u školskom kontekstu: strukturiranim programima kojima je cilj promjena percepcije, stavova i povećanje utjecaja na učenika, kada je riječ o STEM školskim predmetima, kao i o STEM zanimanjima. Razmotrene su i dostupne spoznaje o načinima vrednovanja učinaka STEM intervencijskih programa.
Keywords
STEM, intervencijski programi; vrednovanje programa; učinkovitost intervencija u obrazovanju
Hrčak ID:
188296
URI
Publication date:
15.11.2017.
Visits: 2.242 *