Review article
https://doi.org/10.21464/mo46.124.921
Filozofija odgoja i odgojna uloga pričanja priča o kršenju ljudskih prava
Milena Radovan Burja
; Department of Teachers and Preschool Teachers Education, University of Zadar, Croatia
Abstract
U članku se ukazuje na mogućnost da se pomoću filozofskog promišljanja odgojne uloge pričanja priča prepoznaju i analiziraju pitanja i problemi vezani uz razne oblike nepoštivanja, zloupotreba i kršenja ljudskih prava. Pričanje priča kao odgojna aktivnost može biti usmjereno dodatnom osvještavanju pojava koje ugrožavaju moral i vladavinu prava u društvu. Priče – koje mogu poslužiti kao jedan od važnih izvora za razumijevanje konteksta unutar kojega se odvijaju zamišljena ili stvarna životna suočavanja s problemima takve prirode – treba kritički i suosjećajno promišljati kako bi se aktivirala osobna i društvena odgovornost u vezi poštivanja ljudskih prava.
Keywords
filozofija odgoja; priče; ljudska prava; odgoj; kritičko promišljanje; odgovornost
Hrčak ID:
199981
URI
Publication date:
17.4.2018.
Visits: 2.744 *