Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21464/mo46.124.921

Filozofija odgoja i odgojna uloga pričanja priča o kršenju ljudskih prava

Milena Radovan Burja ; Department of Teachers and Preschool Teachers Education, University of Zadar, Croatia


Full text: croatian pdf 300 Kb

page 9-21

downloads: 1.113

cite


Abstract

U članku se ukazuje na mogućnost da se pomoću filozofskog promišljanja odgojne uloge pričanja priča prepoznaju i analiziraju pitanja i problemi vezani uz razne oblike nepoštivanja, zloupotreba i kršenja ljudskih prava. Pričanje priča kao odgojna aktivnost može biti usmjereno dodatnom osvještavanju pojava koje ugrožavaju moral i vladavinu prava u društvu. Priče – koje mogu poslužiti kao jedan od važnih izvora za razumijevanje konteksta unutar kojega se odvijaju zamišljena ili stvarna životna suočavanja s problemima takve prirode – treba kritički i suosjećajno promišljati kako bi se aktivirala osobna i društvena odgovornost u vezi poštivanja ljudskih prava.

Keywords

filozofija odgoja; priče; ljudska prava; odgoj; kritičko promišljanje; odgovornost

Hrčak ID:

199981

URI

https://hrcak.srce.hr/199981

Publication date:

17.4.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.744 *