Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.21464/mo46.124.921

Filozofija odgoja i odgojna uloga pričanja priča o kršenju ljudskih prava

Milena Radovan Burja ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 300 Kb

str. 9-21

preuzimanja: 1.020

citiraj


Sažetak

U članku se ukazuje na mogućnost da se pomoću filozofskog promišljanja odgojne uloge pričanja priča prepoznaju i analiziraju pitanja i problemi vezani uz razne oblike nepoštivanja, zloupotreba i kršenja ljudskih prava. Pričanje priča kao odgojna aktivnost može biti usmjereno dodatnom osvještavanju pojava koje ugrožavaju moral i vladavinu prava u društvu. Priče – koje mogu poslužiti kao jedan od važnih izvora za razumijevanje konteksta unutar kojega se odvijaju zamišljena ili stvarna životna suočavanja s problemima takve prirode – treba kritički i suosjećajno promišljati kako bi se aktivirala osobna i društvena odgovornost u vezi poštivanja ljudskih prava.

Ključne riječi

filozofija odgoja; priče; ljudska prava; odgoj; kritičko promišljanje; odgovornost

Hrčak ID:

199981

URI

https://hrcak.srce.hr/199981

Datum izdavanja:

17.4.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.151 *