Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine

Zlatko Lacković ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski fakultet Osijek, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 461 Kb

str. 23-29

preuzimanja: 1.680

citiraj


Sažetak

Članak obrađuje marketng strategiju građevinskih poduzeća srednje veličine. Takve gospodarske subjekte prožimaju velike promjene, osobito u organskom sastavu kapitala. Zato na poseban način treba prići definiranju
ciljeva, te utvrđivanju instrumentarija i varijabli za implementaciju odnosno poduzimanje akcija. U tu svrhu su, uz osobno iskustvo, istraženi razni izvori, mišljenja i stavovi. Ova tema zaslužuje razmatranje i zbog činjenice da se sve događa u vremenu velike tržišne globalizacije.

Ključne riječi

marketing; tržište; strategija; građevinarstvo

Hrčak ID:

200023

URI

https://hrcak.srce.hr/200023

Datum izdavanja:

15.9.2004.

Posjeta: 2.268 *