Review article
MARKETING DIONIKA: PREMA BOLJEM RAZUMIJEVANJU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA
Marija Čutura
orcid.org/0000-0002-0917-7166
; Sveučilište u Mostaru
Abstract
Pitanja društvene odgovornosti marketinga aktualiziraju se u suvremenom društvu. Istovremeno, društvena orijentacija marketinga prolazi kroz različite razvojne oblike u teoriji marketinga. U novije vrijeme dionička teorija, kao jedna od teorija društvene odgovornosti poslovanja, dobiva svoj odraz i u marketinškoj teoriji. Dionički pristup podrazumijeva proširenje područja marketinga s tržišne usmjerenosti prema usmjerenosti na društvo. Marketing dionika osigurava pretpostavku za proširenje područja djelovanja marketinga podrazumijevajući aktivnosti i procese unutar sustava društvenih institucija koji kreiraju i održavaju razmjenu vrijednosti s višestrukim dionicima. Osnovna svrha ovog rada je analizirati određene razvojne oblike usmjerenja marketinga prema društvu koji pridonose razvoju društveno odgovornog marketinga. Osnovni cilj ovog rada je pokazati najvažnije smjernice dioničkog pristupa u razvoju društvene odgovornosti marketinga.
Keywords
usmjerenost marketinga prema društvu; marketing dionika; društvena odgovornost marketinga
Hrčak ID:
202276
URI
Publication date:
27.6.2018.
Visits: 3.135 *