Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

MARKETING DIONIKA: PREMA BOLJEM RAZUMIJEVANJU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA

Marija Čutura orcid id orcid.org/0000-0002-0917-7166 ; Sveučilište u Mostaru


Puni tekst: hrvatski pdf 281 Kb

str. 141-156

preuzimanja: 1.865

citiraj


Sažetak

Pitanja društvene odgovornosti marketinga aktualiziraju se u suvremenom društvu. Istovremeno, društvena orijentacija marketinga prolazi kroz različite razvojne oblike u teoriji marketinga. U novije vrijeme dionička teorija, kao jedna od teorija društvene odgovornosti poslovanja, dobiva svoj odraz i u marketinškoj teoriji. Dionički pristup podrazumijeva proširenje područja marketinga s tržišne usmjerenosti prema usmjerenosti na društvo. Marketing dionika osigurava pretpostavku za proširenje područja djelovanja marketinga podrazumijevajući aktivnosti i procese unutar sustava društvenih institucija koji kreiraju i održavaju razmjenu vrijednosti s višestrukim dionicima. Osnovna svrha ovog rada je analizirati određene razvojne oblike usmjerenja marketinga prema društvu koji pridonose razvoju društveno odgovornog marketinga. Osnovni cilj ovog rada je pokazati najvažnije smjernice dioničkog pristupa u razvoju društvene odgovornosti marketinga.

Ključne riječi

usmjerenost marketinga prema društvu; marketing dionika; društvena odgovornost marketinga

Hrčak ID:

202276

URI

https://hrcak.srce.hr/202276

Datum izdavanja:

27.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.135 *