Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.31192/np.16.2.8

Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice

Vladimira Velički ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Damir Velički ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 192 Kb

page 333-347

downloads: 2.123

cite


Abstract

U radu se terminološki određuje sintagma logoterapija u odgoju i obrazovanju, odnosno pojam logopedagogija (Logopädagogik). Nakon temeljite jezične analize navedenih pojmova i sintagmi u njemačkom i hrvatskom jeziku, izvedeni su zaključci o prikladnosti njihove uporabe u hrvatskome jeziku. Potrebu za uvođenjem logoterapije u sustav odgoja i obrazovanja uočili su brojni autori još polovicom prošloga stoljeća. Kontinuirano intenziviranje potrebe za logoterapijom u pedagoškom radu potkrepljuje se statističkim podatcima o stanju mentalnog zdravlja djece i mladih u Hrvatskoj i svijetu. Oslanjajući se na djela Viktora E. Frankla, te ostalih relevantnih autora, poput Elisabeth Lukas, analiziraju se mogućnosti implementacije logoterapijskih načela u odgoj i obrazovanje, analiziraju i međusobno se uspoređuju postojeće edukacije iz toga područja u Hrvatskoj i šire u svijetu te se izvode nove sadržajne smjernice za to područje.

Keywords

logoterapija; odgoj; obrazovanje; logopedagogija; smisao

Hrčak ID:

203393

URI

https://hrcak.srce.hr/203393

Publication date:

10.7.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 4.128 *