Conference paper
MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE
Vatroslav Zovko
; Croatian Society for Pharmacoeconomics and Health Economics, Zagreb
Full text: croatian pdf 210 Kb
page 72-78
downloads: 488
cite
APA 6th Edition
Zovko, V. (2018). MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE. Hrana u zdravlju i bolesti, Specijalno izdanje (10. Štamparovi dani), 72-78. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/218631
MLA 8th Edition
Zovko, Vatroslav. "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE." Hrana u zdravlju i bolesti, vol. Specijalno izdanje, no. 10. Štamparovi dani, 2018, pp. 72-78. https://hrcak.srce.hr/218631. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Zovko, Vatroslav. "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE." Hrana u zdravlju i bolesti Specijalno izdanje, no. 10. Štamparovi dani (2018): 72-78. https://hrcak.srce.hr/218631
Harvard
Zovko, V. (2018). 'MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE', Hrana u zdravlju i bolesti, Specijalno izdanje(10. Štamparovi dani), pp. 72-78. Available at: https://hrcak.srce.hr/218631 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Zovko V. MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE. Hrana u zdravlju i bolesti [Internet]. 2018 [cited 2024 December 22];Specijalno izdanje(10. Štamparovi dani):72-78. Available from: https://hrcak.srce.hr/218631
IEEE
V. Zovko, "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE", Hrana u zdravlju i bolesti, vol.Specijalno izdanje, no. 10. Štamparovi dani, pp. 72-78, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/218631. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: english pdf 210 Kb
page 72-78
downloads: 264
cite
APA 6th Edition
Zovko, V. (2018). MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE. Hrana u zdravlju i bolesti, Specijalno izdanje (10. Štamparovi dani), 72-78. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/218631
MLA 8th Edition
Zovko, Vatroslav. "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE." Hrana u zdravlju i bolesti, vol. Specijalno izdanje, no. 10. Štamparovi dani, 2018, pp. 72-78. https://hrcak.srce.hr/218631. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Zovko, Vatroslav. "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE." Hrana u zdravlju i bolesti Specijalno izdanje, no. 10. Štamparovi dani (2018): 72-78. https://hrcak.srce.hr/218631
Harvard
Zovko, V. (2018). 'MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE', Hrana u zdravlju i bolesti, Specijalno izdanje(10. Štamparovi dani), pp. 72-78. Available at: https://hrcak.srce.hr/218631 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Zovko V. MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE. Hrana u zdravlju i bolesti [Internet]. 2018 [cited 2024 December 22];Specijalno izdanje(10. Štamparovi dani):72-78. Available from: https://hrcak.srce.hr/218631
IEEE
V. Zovko, "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE", Hrana u zdravlju i bolesti, vol.Specijalno izdanje, no. 10. Štamparovi dani, pp. 72-78, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/218631. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Pretilost djece ima izuzetno rastući trend i izazov je današnjice u kojem prednjače razvijene zemlje zapadne hemisfere. Zdravstveni regulatori širom svijeta imaju različite pristupe ovome problemu – od javno zdravstvenih kampanja do stroge regulacije ili zabrane oglašavanja prehrambenih proizvoda djeci. Većina se radova na ovu temu fokusira na tzv. marketing miks, dok se drugi elementi u kontekstu konzumacije nezdrave hrane i njenog potencijalnog utjecaja na epidemiju pretilosti kod djece nepravedno zanemaruju.
Ovim se radom definira pojam marketing miksa te se analiziraju elementi marketing miksa koji se upotrebljavaju u marketinškim aktivnostima prodaje proizvoda maloj djeci. Svaki je element opisan zajedno s utjecajem na konzumaciju nezdrave hrane u populaciji djece te su prikazane moguće strategije kojima različite države nastoje utjecati na smanjivanje konzumacije nezdrave hrane. Napravljen je i kritički osvrt na takve strategije vezano za njihov uspjeh u prevenciji rasta epidemije pretilosti u djece. Zaključno, autor naglašava da je potrebno napraviti dodatna istraživanja kako bi se napravila analiza utjecaja svih elemenata marketing miksa na konzumaciju nezdrave hrane u dječjoj populaciji.
Keywords
pretilost; marketing miks; nezdrava hrana; djeca; javno zdravstvo
Hrčak ID:
218631
URI
https://hrcak.srce.hr/218631
Publication date:
31.12.2018.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.918
*