Izlaganje sa skupa
MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE
Vatroslav Zovko
; Hrvatsko društvo za farmakoekonomiku i ekonomiku zdravstva, Zagreb
Puni tekst: hrvatski pdf 210 Kb
str. 72-78
preuzimanja: 488
citiraj
APA 6th Edition
Zovko, V. (2018). MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE. Hrana u zdravlju i bolesti, Specijalno izdanje (10. Štamparovi dani), 72-78. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/218631
MLA 8th Edition
Zovko, Vatroslav. "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE." Hrana u zdravlju i bolesti, vol. Specijalno izdanje, br. 10. Štamparovi dani, 2018, str. 72-78. https://hrcak.srce.hr/218631. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Zovko, Vatroslav. "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE." Hrana u zdravlju i bolesti Specijalno izdanje, br. 10. Štamparovi dani (2018): 72-78. https://hrcak.srce.hr/218631
Harvard
Zovko, V. (2018). 'MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE', Hrana u zdravlju i bolesti, Specijalno izdanje(10. Štamparovi dani), str. 72-78. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/218631 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Zovko V. MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE. Hrana u zdravlju i bolesti [Internet]. 2018 [pristupljeno 23.12.2024.];Specijalno izdanje(10. Štamparovi dani):72-78. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/218631
IEEE
V. Zovko, "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE", Hrana u zdravlju i bolesti, vol.Specijalno izdanje, br. 10. Štamparovi dani, str. 72-78, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/218631. [Citirano: 23.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 210 Kb
str. 72-78
preuzimanja: 264
citiraj
APA 6th Edition
Zovko, V. (2018). MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE. Hrana u zdravlju i bolesti, Specijalno izdanje (10. Štamparovi dani), 72-78. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/218631
MLA 8th Edition
Zovko, Vatroslav. "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE." Hrana u zdravlju i bolesti, vol. Specijalno izdanje, br. 10. Štamparovi dani, 2018, str. 72-78. https://hrcak.srce.hr/218631. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Zovko, Vatroslav. "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE." Hrana u zdravlju i bolesti Specijalno izdanje, br. 10. Štamparovi dani (2018): 72-78. https://hrcak.srce.hr/218631
Harvard
Zovko, V. (2018). 'MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE', Hrana u zdravlju i bolesti, Specijalno izdanje(10. Štamparovi dani), str. 72-78. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/218631 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Zovko V. MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE. Hrana u zdravlju i bolesti [Internet]. 2018 [pristupljeno 23.12.2024.];Specijalno izdanje(10. Štamparovi dani):72-78. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/218631
IEEE
V. Zovko, "MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE", Hrana u zdravlju i bolesti, vol.Specijalno izdanje, br. 10. Štamparovi dani, str. 72-78, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/218631. [Citirano: 23.12.2024.]
Sažetak
Pretilost djece ima izuzetno rastući trend i izazov je današnjice u kojem prednjače razvijene zemlje zapadne hemisfere. Zdravstveni regulatori širom svijeta imaju različite pristupe ovome problemu – od javno zdravstvenih kampanja do stroge regulacije ili zabrane oglašavanja prehrambenih proizvoda djeci. Većina se radova na ovu temu fokusira na tzv. marketing miks, dok se drugi elementi u kontekstu konzumacije nezdrave hrane i njenog potencijalnog utjecaja na epidemiju pretilosti kod djece nepravedno zanemaruju.
Ovim se radom definira pojam marketing miksa te se analiziraju elementi marketing miksa koji se upotrebljavaju u marketinškim aktivnostima prodaje proizvoda maloj djeci. Svaki je element opisan zajedno s utjecajem na konzumaciju nezdrave hrane u populaciji djece te su prikazane moguće strategije kojima različite države nastoje utjecati na smanjivanje konzumacije nezdrave hrane. Napravljen je i kritički osvrt na takve strategije vezano za njihov uspjeh u prevenciji rasta epidemije pretilosti u djece. Zaključno, autor naglašava da je potrebno napraviti dodatna istraživanja kako bi se napravila analiza utjecaja svih elemenata marketing miksa na konzumaciju nezdrave hrane u dječjoj populaciji.
Ključne riječi
pretilost; marketing miks; nezdrava hrana; djeca; javno zdravstvo
Hrčak ID:
218631
URI
https://hrcak.srce.hr/218631
Datum izdavanja:
31.12.2018.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.918
*