Skip to the main content

Conference paper

Web stranice bosansko-hercegovačkih kompanija: inovativne marketinške strategije ili Cyberbrochures

Muris Čičić ; School of Economics and Business
Nenad Brkić orcid id orcid.org/0000-0002-3251-6592 ; School of Economics and Business
Dino Selimović ; School of Economics and Business


Full text: croatian pdf 4.183 Kb

page 41-52

downloads: 354

cite


Abstract

Cilj ovog istraživanja je utvrđivanje stanja prezentiranosti bosansko-hercegovačkih kompanija na Internetu, gledano kroz analizu sadržaja i strukture web-stranica 50 najvećih kompanija u Bosni i Hercegovini. Istraživanje je utemeljeno na sličnim istraživanjima koja su ranije provedena u SAD među vodećim američkim kompanijama. Korištena je metodologija modificirana sa karakterističnim obilježjima poslovnih bosansko-hercegovačkih web-stranica. Identificirano je ukupno 69 elemenata marketing komunikacijskog miksa na web-stranicama, koji su klasificirani u 10 različitih kategorija: (1) opće informacije, (2) komponente karakteristične za Web, (3) odnosi s javnošću, (4) informacije za dioničare, (5) informacije o kompaniji, (6) informacije o proizvodima/uslugama, (7) mjesto i cijene, (8) unaprjeđenje prodaje, (9) oglašavanje i (10) vizualne komponente. Unutar svake od kategorija analizirani su prisutni elementi. Na osnovu zbira svih elemenata formirana je tablica najkvalitetnijih web-stranica na analiziranom uzorku 50 najvećih firmi u Bosni i Hercegovini (prema njihovom ukupnom prihodu). Rezultati analize sadržaja i strukture web-stranica 50 najvećih firmi u BiH doveli su do općih zaključaka da vodeće firme u BiH posvećuju još uvijek nedovoljno pozornosti korporacijskom i marketing on-line komuniciranju, rijetko ažuriraju sadržaje na svojim web-stranicama, te da ne obraćaju dovoljno pozornosti na grafička i dizajnerska rješenja svojih web-prezentacija. Menadžerima odgovornim za strukturiranje i plasiranje sadržaja na web-stranicama ovo istraživanje može pomoći da ozbiljnije shvate i upoznaju prednosti Interneta, te on-line tehnologija i servisa, i ukazuje na nužnost dugoročnog strateškog planiranja marketinga i marketinškog komuniciranja na internetu.

Keywords

internet; Web sites; kompanije u BiH, promotivni miks; analiza sadržaj

Hrčak ID:

21988

URI

https://hrcak.srce.hr/21988

Publication date:

1.12.2005.

Article data in other languages: english

Visits: 1.746 *