Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21464/sp34101

Kupovanje, novac i više vrijednosti

Predrag Cicovacki ; College of the Holy Cross, 1 College Street, Worcester, MA 01610, USA


Full text: croatian pdf 279 Kb

page 5-12

downloads: 361

cite

Full text: english pdf 279 Kb

page 5-12

downloads: 319

cite

Full text: french pdf 279 Kb

page 5-12

downloads: 250

cite

Full text: german pdf 279 Kb

page 5-12

downloads: 217

cite


Abstract

U našem konzumerističkom svijetu, naš se osjećaj za vrijednosti usredišnjuje oko posjedovanja novca i mogućnosti kupovanja stvari za koje nikada nismo zamišljali da ih trebamo. Kupovanje je postalo naša način života i čak naš osjećaj za slobodu kao da se reducira na izbor među oznacima. Sagledavam ovo stanje stvari iz tri perspektive: apologetske, kritičke i treće, kojom se pokušava uravnotežiti našu opsjednutost novcem putem ispravnog razumijevanja viših vrijednosti. Slijedeći Nicolaija Hartmanna, nastojim objasniti, obraniti i dalje razviti posljednju od tri dispozicije.

Keywords

konzumerizam; novac; vrijednosti; kupovanje; sloboda; oznaci; Nicolai Hartmann

Hrčak ID:

224032

URI

https://hrcak.srce.hr/224032

Publication date:

11.6.2019.

Article data in other languages: english french german

Visits: 2.673 *