Review article
OSTVARIVANJE ETAPE MOTIVACIJE U SREDNJOŠKOLSKOJ NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA
Vesna Bjedov
orcid.org/0000-0003-2765-8593
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Osijek
Abstract
Cilj je ovoga rada utvrditi ostvarivanje motivacije kao etape nastavnoga
sata u obradbi, ponavljanju i usustavljivanju nastavnih sadržaja hrvatskoga
jezika te utvrditi zastupljenost motivacijskih postupaka u jezičnoj
nastavi. U istraživanju je rabljena metoda ankete, a uzorak je obuhvatio
srednjoškolske nastavnike Hrvatskoga jezika Osječko-baranjske županije.
Na temelju rezultata provedene ankete utvrđeno je da ispitani srednjoškolski
nastavnici etapu motivacije najčešće primjenjuju pri obradbi
jezičnih sadržaja, a najrjeđe pri provjeravanju jezičnih sadržaja. Također
je utvrđeno da se u primjeni motivacijskih postupaka zapaženijim postotkom
izdvajaju motivacijski postupci: tekst koji s poremećenim pravopisnim
ili gramatičkim odnosom upozorava na važnost pravopisne ili
gramatičke norme i rješavanje jezične dvojbe.
Keywords
etapa motivacije; motivacijski postupci; nastava hrvatskoga jezika
Hrčak ID:
228302
URI
Publication date:
11.12.2012.
Visits: 1.187 *