Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

OSTVARIVANJE ETAPE MOTIVACIJE U SREDNJOŠKOLSKOJ NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA

Vesna Bjedov orcid id orcid.org/0000-0003-2765-8593 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku


Puni tekst: hrvatski pdf 301 Kb

str. 147-168

preuzimanja: 209

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 43 Kb

str. 169-169

preuzimanja: 134

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga rada utvrditi ostvarivanje motivacije kao etape nastavnoga
sata u obradbi, ponavljanju i usustavljivanju nastavnih sadržaja hrvatskoga
jezika te utvrditi zastupljenost motivacijskih postupaka u jezičnoj
nastavi. U istraživanju je rabljena metoda ankete, a uzorak je obuhvatio
srednjoškolske nastavnike Hrvatskoga jezika Osječko-baranjske županije.
Na temelju rezultata provedene ankete utvrđeno je da ispitani srednjoškolski
nastavnici etapu motivacije najčešće primjenjuju pri obradbi
jezičnih sadržaja, a najrjeđe pri provjeravanju jezičnih sadržaja. Također
je utvrđeno da se u primjeni motivacijskih postupaka zapaženijim postotkom
izdvajaju motivacijski postupci: tekst koji s poremećenim pravopisnim
ili gramatičkim odnosom upozorava na važnost pravopisne ili
gramatičke norme i rješavanje jezične dvojbe.

Ključne riječi

etapa motivacije; motivacijski postupci; nastava hrvatskoga jezika

Hrčak ID:

228302

URI

https://hrcak.srce.hr/228302

Datum izdavanja:

11.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.187 *