Business Excellence, Vol. 13 No. 2, 2019.
Review article
https://doi.org/10.22598/pi-be/2019.13.2.203
KVALITETA PROIZVODA KAO ČIMBENIK STVARANJA MARKE
Saša Petar
orcid.org/0000-0001-5142-1508
; Sveučilište Sjever, Koprivnica
Tajana Marušić
orcid.org/0000-0002-5328-4006
; Sveučilište Sjever, Koprivnica
Abstract
Odnos marki i potrošača je kompleksan i osjetljiv jer marke često odražavaju
mišljenja i stavove potrošača. Potrošači uspostavljaju odnos temeljen na emocijama s
mrakom i očekuju da se određene njima važne karakteristike koje povezuju s markom ne
mijenjaju. Posebice očekuju kontinuitet u kvaliteti koja se pokazala kao jedna od ključnih
odrednica u izgradnji uspješne marke. Na današnjem iznimno brzom i konkurentnom
tržištu, za marke je važnije nego ikada da zadrže kontinuitet kvalitete i time ispune
očekivanja potrošača. Cilj ovog rada je pobliže objasniti karakteristike marke, kao i
razliku između marke i proizvoda te pojasniti sami proces stvaranja marke. Pregledom
dostupne i aktualne literature, ovim radom želi se također pobliže istražiti utjecaj
kvalitete na stvaranje uspješne marke, a samim time i pozitivnih poslovnih rezultata i
profita.
Keywords
Hrčak ID:
230053
URI
Publication date:
12.12.2019.
Visits: 3.812 *