Professional paper
ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI
Nataša Grbović
; Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, Novi Sad, Srbija
Kristina Janković
; Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, Banja Luka, Bosna i Hercegovina
Full text: croatian pdf 72 Kb
page 135-135
downloads: 162
cite
APA 6th Edition
Grbović, N. & Janković, K. (2019). ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3 (3.), 135-135. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/234851
MLA 8th Edition
Grbović, Nataša and Kristina Janković. "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 3, no. 3., 2019, pp. 135-135. https://hrcak.srce.hr/234851. Accessed 20 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Grbović, Nataša and Kristina Janković. "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 3, no. 3. (2019): 135-135. https://hrcak.srce.hr/234851
Harvard
Grbović, N., and Janković, K. (2019). 'ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3(3.), pp. 135-135. Available at: https://hrcak.srce.hr/234851 (Accessed 20 December 2024)
Vancouver
Grbović N, Janković K. ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2019 [cited 2024 December 20];3(3.):135-135. Available from: https://hrcak.srce.hr/234851
IEEE
N. Grbović and K. Janković, "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.3, no. 3., pp. 135-135, 2019. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/234851. [Accessed: 20 December 2024]
Full text: english pdf 120 Kb
page 119-134
downloads: 218
cite
APA 6th Edition
Grbović, N. & Janković, K. (2019). ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3 (3.), 135-135. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/234851
MLA 8th Edition
Grbović, Nataša and Kristina Janković. "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 3, no. 3., 2019, pp. 135-135. https://hrcak.srce.hr/234851. Accessed 20 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Grbović, Nataša and Kristina Janković. "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 3, no. 3. (2019): 135-135. https://hrcak.srce.hr/234851
Harvard
Grbović, N., and Janković, K. (2019). 'ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3(3.), pp. 135-135. Available at: https://hrcak.srce.hr/234851 (Accessed 20 December 2024)
Vancouver
Grbović N, Janković K. ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2019 [cited 2024 December 20];3(3.):135-135. Available from: https://hrcak.srce.hr/234851
IEEE
N. Grbović and K. Janković, "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.3, no. 3., pp. 135-135, 2019. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/234851. [Accessed: 20 December 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
234851
URI
https://hrcak.srce.hr/234851
Publication date:
30.12.2019.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.213
*