Stručni rad
ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI
Nataša Grbović
; Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, Novi Sad, Srbija
Kristina Janković
; Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, Banja Luka, Bosna i Hercegovina
Puni tekst: hrvatski pdf 72 Kb
str. 135-135
preuzimanja: 161
citiraj
APA 6th Edition
Grbović, N. i Janković, K. (2019). ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3 (3.), 135-135. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234851
MLA 8th Edition
Grbović, Nataša i Kristina Janković. "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 3, br. 3., 2019, str. 135-135. https://hrcak.srce.hr/234851. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Grbović, Nataša i Kristina Janković. "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 3, br. 3. (2019): 135-135. https://hrcak.srce.hr/234851
Harvard
Grbović, N., i Janković, K. (2019). 'ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3(3.), str. 135-135. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234851 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Grbović N, Janković K. ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.11.2024.];3(3.):135-135. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234851
IEEE
N. Grbović i K. Janković, "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.3, br. 3., str. 135-135, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234851. [Citirano: 19.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 120 Kb
str. 119-134
preuzimanja: 215
citiraj
APA 6th Edition
Grbović, N. i Janković, K. (2019). ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3 (3.), 135-135. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234851
MLA 8th Edition
Grbović, Nataša i Kristina Janković. "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 3, br. 3., 2019, str. 135-135. https://hrcak.srce.hr/234851. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Grbović, Nataša i Kristina Janković. "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 3, br. 3. (2019): 135-135. https://hrcak.srce.hr/234851
Harvard
Grbović, N., i Janković, K. (2019). 'ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3(3.), str. 135-135. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234851 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Grbović N, Janković K. ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.11.2024.];3(3.):135-135. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234851
IEEE
N. Grbović i K. Janković, "ANALIZA SUSTAVA INICIJALNOG OBRAZOVANJA UČITELJA KAO PREDUVJET USPJEŠNOG ORGANIZIRANJA I VOĐENJA IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.3, br. 3., str. 135-135, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234851. [Citirano: 19.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
234851
URI
https://hrcak.srce.hr/234851
Datum izdavanja:
30.12.2019.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.191
*