Professional paper
NADARENI UČENICI I DIDAKTIČKE IGRE
Brigita Horvat
; OŠ Markovci, Slovenija
Abstract
Kao učiteljica u prvom i drugom razredu susrećem različite populacije učenika. Ovisno o sposobnostima učenika, mogu zapaziti tijekom godine pojedine nadarene učenike koji pokazuju natprosječne sposobnosti u različitim područjima. Proces otkrivanja nadarenih učenika u Sloveniji nije isti u sva tri razdoblja devetogodišnje osnovne škole. U prvoj trijadi provodi se samo evidentiranje, upoznavanje te mišljenje roditelja. Zadatak nas učitelja je što prije otkriti nadarene učenike i ponuditi im mogućnost dodatnih izazova, kako bi razvili svoje interese i sposobnosti. Rad s nadarenima u prvoj trijadi odvija se unutar matičnog razreda u obliku interne diferencijacije nastave, a preporučuje se samo povremeno odvajanje nadarenih učenika iz razreda. Provela sam primjer ovakve vrste razdvajanja u obliku radionice za nadarene učenike. U radu predstavljam jedan od mogućih pristupa učenju za nadarene učenike prve trijade u obliku didaktičkih igara, gdje učenici kroz razne konstrukcijske igre, društvene igre, Lego kockice, crtanje stripova i nastavkom pričanja priča razvijaju različita područja.
Keywords
nadareni učenici, radionice, didaktičke igre, društvene igre
Hrčak ID:
246854
URI
Publication date:
1.1.2021.
Visits: 1.493 *