Skip to the main content

Professional paper

NADARENI UČENICI I DIDAKTIČKE IGRE

Brigita Horvat ; OŠ Markovci, Slovenija


Full text: croatian pdf 211 Kb

page 266-274

downloads: 701

cite


Abstract

Kao učiteljica u prvom i drugom razredu susrećem različite populacije učenika. Ovisno o sposobnostima učenika, mogu zapaziti tijekom godine pojedine nadarene učenike koji pokazuju natprosječne sposobnosti u različitim područjima. Proces otkrivanja nadarenih učenika u Sloveniji nije isti u sva tri razdoblja devetogodišnje osnovne škole. U prvoj trijadi provodi se samo evidentiranje, upoznavanje te mišljenje roditelja. Zadatak nas učitelja je što prije otkriti nadarene učenike i ponuditi im mogućnost dodatnih izazova, kako bi razvili svoje interese i sposobnosti. Rad s nadarenima u prvoj trijadi odvija se unutar matičnog razreda u obliku interne diferencijacije nastave, a preporučuje se samo povremeno odvajanje nadarenih učenika iz razreda. Provela sam primjer ovakve vrste razdvajanja u obliku radionice za nadarene učenike. U radu predstavljam jedan od mogućih pristupa učenju za nadarene učenike prve trijade u obliku didaktičkih igara, gdje učenici kroz razne konstrukcijske igre, društvene igre, Lego kockice, crtanje stripova i nastavkom pričanja priča razvijaju različita područja.

Keywords

nadareni učenici, radionice, didaktičke igre, društvene igre

Hrčak ID:

246854

URI

https://hrcak.srce.hr/246854

Publication date:

1.1.2021.

Visits: 1.493 *