Professional paper
UČIONICA NA OTVORENOM - EKO VRT
Brigita Horvat
; OŠ Markovci, Slovenija
Abstract
Danas smo sve više svjesni da je lokalna ekološka hrana koju proizvode naši poljoprivrednici ili mi sami vrlo važna. Na temelju te spoznaje u školskoj 2013/2014. godini u našoj školi pojavila se ideja o školskom eko vrtu. Na području gdje je nekada bio travnjak, počeo se formirati školski eko vrt. Na sudjelovanje su pozvani svi odgojitelji, predškolska djeca, učitelji i učenici. Svrha školskog eko vrta je naučiti proizvoditi hranu na organski način, bez korištenja kemijskih preparata. Mogućnost učenja na otvorenom u eko vrtu ima svaki razred koji ima interes za učenje o lokalnoj proizvodnji hrane. Kao učiteljica prvog i drugog razreda redovito koristim aktivan rad u školskom eko vrtu, posebno kod tema gdje vrt s učenicima upoznajem u različita doba godine kao životnu sredinu. Tijekom školske godine učenici upoznaju nekoliko faza pripreme i kultiviranja gredica školskog eko vrta. Oni uče o različitim praksama kao što su sjetva i sadnja i razlika između sjemena i sadnica. Učenici također uče o korištenju raznih alata, promatraju rast biljaka i životinja koje žive u vrtu. Učenje u eko vrtu omogućuje učenicima eksperimentiranje i identifikaciju, promatranje i posljedično razmišljanje. Vrt kao učionica na otvorenom nudi nam kretanje, opuštanje, rad i učenje.
Keywords
ekološki vrt, ekološki način proizvodnje hrane, učionica na otvorenom
Hrčak ID:
246855
URI
Publication date:
1.1.2021.
Visits: 1.427 *