Original scientific paper
https://doi.org/10.32728/mo.15.1.2020.01
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST U HRVATSKIM GIMNAZIJAMA NA PROSTORU SREDNJE BOSNE
Dean Slavić
orcid.org/0000-0002-5168-1956
; Filozofski fakultet Sveučilište u Zagrebu Republika Hrvatska
Natalija Tomas
orcid.org/0000-0002-8887-6490
; Filozofski fakultet Sveučilište u Zagrebu Republika Hrvatska
Abstract
Članak se bavi Hrvatskim jezikom i književnošću u hrvatskim gimnazijama na području Srednje Bosne. Budući da je Bosna i Hercegovina višekulturalna i višenacionalna zemlja, upit koji se nametnuo proučavanju jest: Kako hrvatski učenici uče Hrvatski jezik u Srednjoj Bosni? Kako bi odgovorili na taj upit, autori su bili u svim hrvatskim srednjim školama na imenovanom području, proučili kurikule, intervjuirali nastavnike i anketirali učenike o njihovu stavu prema proučavanom nastavnom predmetu. Tekst je podijeljen u tri dijela. Prvi se bavi nastavnim predmetom i zakonima koji definiraju obrazovanje u Bosni i Hercegovini. Drugi se odnosi na kurikule te ih uspoređuje glede njihovih razlika. Treći dio donosi rezultate istraživanja i raspravu o njima. Svrha ovoga članka bila je istražiti i opisati sve odrednice učenja Hrvatskoga jezika u hrvatskim gimnazijama u Srednjoj Bosni.
Keywords
Hrvatski jezik, nastavni predmet, Srednja Bosna, gimnazije, kurikul.
Hrčak ID:
251955
URI
Publication date:
9.2.2021.
Visits: 1.302 *