Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.15.1.2020.01

HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST U HRVATSKIM GIMNAZIJAMA NA PROSTORU SREDNJE BOSNE

Dean Slavić orcid id orcid.org/0000-0002-5168-1956 ; Filozofski fakultet Sveučilište u Zagrebu Republika Hrvatska
Natalija Tomas orcid id orcid.org/0000-0002-8887-6490 ; Filozofski fakultet Sveučilište u Zagrebu Republika Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 105 Kb

str. 5-23

preuzimanja: 534

citiraj


Sažetak

Članak se bavi Hrvatskim jezikom i književnošću u hrvatskim gimnazijama na području Srednje Bosne. Budući da je Bosna i Hercegovina višekulturalna i višenacionalna zemlja, upit koji se nametnuo proučavanju jest: Kako hrvatski učenici uče Hrvatski jezik u Srednjoj Bosni? Kako bi odgovorili na taj upit, autori su bili u svim hrvatskim srednjim školama na imenovanom području, proučili kurikule, intervjuirali nastavnike i anketirali učenike o njihovu stavu prema proučavanom nastavnom predmetu. Tekst je podijeljen u tri dijela. Prvi se bavi nastavnim predmetom i zakonima koji definiraju obrazovanje u Bosni i Hercegovini. Drugi se odnosi na kurikule te ih uspoređuje glede njihovih razlika. Treći dio donosi rezultate istraživanja i raspravu o njima. Svrha ovoga članka bila je istražiti i opisati sve odrednice učenja Hrvatskoga jezika u hrvatskim gimnazijama u Srednjoj Bosni.

Ključne riječi

Hrvatski jezik, nastavni predmet, Srednja Bosna, gimnazije, kurikul.

Hrčak ID:

251955

URI

https://hrcak.srce.hr/251955

Datum izdavanja:

9.2.2021.

Posjeta: 1.302 *