Professional paper
MOTIVACIJA ZA ČITANJE
Nives Miljuš
; III. osnovna škola Bjelovar
Abstract
U radu se govori o izazovima i odgovornosti učitelja u nastavnom procesu. Čitanje s razumijevanjem preduvjet je za uspješno učenje, no danas, kada su sve informacije o književnom djelu dostupne na internetu, učenici posežu za bržim i lakšim načinima umjesto da sami pročitaju književno djelo. Pokušava se odgovoriti na pitanja: kako motivirati učenike za čitanje i osvijestiti važnost samostalnog rada i kritičkog razmišljanja, koje su negativne strane pretjerane uporabe digitalne tehnologije i kako ju u nastavnom procesu možemo primijeniti na učinkovit način. Prikazana su dva primjera motivacije za čitanje i mogućnost bogaćenja rječnika učenika viših razreda osnovne škole pomoću digitalnog alata Padlet.
Keywords
razumijevanje smisla teksta, poticanje na čitanje, Padlet
Hrčak ID:
254526
URI
Publication date:
2.5.2021.
Visits: 2.062 *