Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MOTIVACIJA ZA ČITANJE

Nives Miljuš ; III. osnovna škola Bjelovar


Puni tekst: hrvatski pdf 412 Kb

str. 59-66

preuzimanja: 780

citiraj


Sažetak

U radu se govori o izazovima i odgovornosti učitelja u nastavnom procesu. Čitanje s razumijevanjem preduvjet je za uspješno učenje, no danas, kada su sve informacije o književnom djelu dostupne na internetu, učenici posežu za bržim i lakšim načinima umjesto da sami pročitaju književno djelo. Pokušava se odgovoriti na pitanja: kako motivirati učenike za čitanje i osvijestiti važnost samostalnog rada i kritičkog razmišljanja, koje su negativne strane pretjerane uporabe digitalne tehnologije i kako ju u nastavnom procesu možemo primijeniti na učinkovit način. Prikazana su dva primjera motivacije za čitanje i mogućnost bogaćenja rječnika učenika viših razreda osnovne škole pomoću digitalnog alata Padlet.

Ključne riječi

razumijevanje smisla teksta, poticanje na čitanje, Padlet

Hrčak ID:

254526

URI

https://hrcak.srce.hr/254526

Datum izdavanja:

2.5.2021.

Posjeta: 2.062 *