Professional paper
ŠKOLSKA KNJIŽNICA , ZAIGRANA I ZELENA
Ankica Karakaš Radošević
; OŠ Đakovački Selci, Bana J. Jelačića 9, 31400 Đakovo
Abstract
Promovirati školsku knjižnicu i čitanje veliki je izazov za svakoga školskog knjižničara /knjižničarku. U knjižničnom fondu prevladavaju tiskane knjige, lektirni naslovi i naslovi za čitanje iz radoznalosti ili užitka. Knjižnice, a napose školske, u svome fondu trebaju imati i didaktičke i društvene igre. Učenici se njima koriste izvan nastave ili ih se posuđuje za igre učionici. To su društvene igre izrađene od plastike ili u kombinaciji više materijala, registrirane od proizvođača sa određenom cijenom, itd. Namjera mi je uvesti u knjižnicu igre (igračke) koje nisu kupljene i kreativni rad oblikovanja od papira i otpadnog materijala sa ciljem: pokazati na primjeru kako otpad nije smeće i kako ga kreativno reciklirati. Pobuditi radoznalost, zainteresirati učenike za pisanu riječ, predstaviti da za svaku prigodu ima priča ili knjiga, a pri tome ostati nenametljiv kako učenicima tako i nastavnicima. Školska knjižnica, a samim tim i knjižničarka, član je Zelenih knjižnica. Cilj ovoga projekta, koji je pokrenulo Društva bibliotekara Istre i istarskih knjižnica još 2011. godine, je educirati javnost, širiti svijest o održivom društvu i nužnosti zaštite okoliša. To podrazumijeva, osim ponude knjiga sa ekološkom tematikom u fondu knjižnice i promicanje ekološke odgovornosti.
Keywords
čitanje, ekologija, igra, kreativno recikliranje
Hrčak ID:
254551
URI
Publication date:
2.5.2021.
Visits: 756 *