Professional paper
INOVATIVNI PRISTUP UČENJU ZA MLAĐE UČENIKE
Marjetka Novak
; OŠ Frana Roša Celje, Cesta na Dobrovo 114, Celje, Slovenija
Abstract
Predškolsko razdoblje razdoblje je osnovnog motoričkog razvoja. Tada je dječji organizam izložen utjecajima okoline. Odgovarajuće motoričke aktivnosti, koje bi se trebale odvijati kroz igru, od ključne su važnosti za djetetov motorički i funkcionalni razvoj u predškolskom razdoblju, uz to utječu i na djetetove kognitivne, socijalne i emocionalne sposobnosti i karakteristike. Odrasli bi trebali što češće tražiti vezu između matematike i djetetovog svakodnevnog života u vrtiću, školi i kod kuće. Pritom je dobro da promatraju djetetov razvoj i odlučuju o složenosti aktivnosti koju nude pojedincu. Također promatraju dijete tijekom igre, pa mu mogu pomoći da proširi svoje matematičko znanje u najprikladnijem trenutku (ovisno o djetetovom razvoju i interesu). Ključ je razgovora s djetetom u kojem odrasli što češće koriste matematičke izraze, opisuju načine rješavanja problema, broje itd. Naravno, razvoj matematičkih znanja odvija se i u vezi s drugim poljima. Dijete se mora dobro osjećati u matematičkim aktivnostima, mora doživjeti radost i uspjeh u pronalaženju vlastitih rješenja.
Keywords
igra, pokret, matematika, kreativno kretanje.
Hrčak ID:
255195
URI
Publication date:
2.5.2021.
Visits: 809 *