Skip to the main content

Professional paper

UČENJE KROZ DIDAKTIČKE IGRE

Julija Grm ; Osnovana šola Frana Roša Celje, Slovenija


Full text: croatian pdf 151 Kb

page 325-330

downloads: 1.190

cite


Abstract

Dječja igra aktivnost je koja se izvodi sama za sebe, ona je aktivnost koja mijenja stav prema stvarnosti, ona je aktivnost koja je iznutra motivirana, slobodna i otvorena i ugodna za dijete. Djeca stalno prikupljaju informacije, organiziraju ih, a zatim se igraju na osnovu stečenog znanja. Na temelju svog znanja, želje i usredotočenosti odlučit će što ih stvarno zanima i poigrati se s tim. U stvarima koje ih zanimaju njihove će se aktivnosti ponoviti, stječući tako iskustvo. Didaktičke igre utječu na djetetov mentalni razvoj, ubrzavaju ga i obogaćuju njegovo iskustvo. Imaju zanimljiv oblik za dijete, što ga posebno motivira za mentalne aktivnosti. Prilikom uvođenja didaktičkih igara moramo uzeti u obzir djetetovu razvojnu fazu, jer je važno da dijete dobro razumije pravila

Keywords

igra, dijete, pravila, vrsta igara.

Hrčak ID:

255197

URI

https://hrcak.srce.hr/255197

Publication date:

2.5.2021.

Visits: 2.700 *