Professional paper
RANO UVOĐENJE UČENIKA U KONSTRUKTIVNO RJEŠAVANJE KONFLIKTA
Dalija Ćosić
; OŠ Angela Besednjaka Maribor
Abstract
U školskom prostoru svakodnevno se susrećemo s konfliktima i važno je da učenici što ranije shvate značenje sukoba te da ono što konflikt čini pozitivnim ili negativnim jest, zapravo, način na koji se s njime nosimo. Medijacija je jedan od oblika alternativnog rješavanja sukoba, koji je posljednjih godina ušao u naš školski prostor. Klima u školi i u razredu ovisi o međuljudskim odnosima, međusobnoj suradnji, razumijevanju različitosti među učenicima, brizi za druge te sposobnosti suosjećanja i razumijevanja osjećaja drugih. Kada provodim školsku medijaciju sa starijim učenicima, često otkrijem da sukobi proizlaze iz nižih razreda, a ako oni ostanu neriješeni, utječu na odnose među vršnjacima viših razreda. Na temelju tih otkrića odlučila sam osposobiti učenike prvog razreda za socijalne vještine konstruktivne komunikacije.
Keywords
aktivno slušanje, prepoznavanje emocija, prihvaćanje različitosti, igranje uloga.
Hrčak ID:
255699
URI
Publication date:
2.5.2021.
Visits: 1.367 *