Review article
https://doi.org/10.21464/mo.28.1.7
Definiranje i uporaba nazivlja za e-izvedbu nastave
Jadranka Nemeth-Jajić
orcid.org/0000-0001-5358-8598
; Faculty of Humanities and Social Studies, University of Split, Croatia
Tonća Jukić
orcid.org/0000-0002-9184-9856
; Faculty of Humanities and Social Studies, University of Split, Croatia
Abstract
Nastava koja se zbog pandemije uzrokovane koronavirusom u hrvatskim školama i na hrvatskim sveučilištima u drugom polugodištu školske odnosno u ljetnom semestru akademske godine 2019./2020. odvijala na mreži u javni i stručni diskurs unijela je različite, katkada istoznačne, katkada bliskoznačne, katkada nedovoljno precizne nazive, što dovodi do potrebe preispitivanja njihova značenja i opsega pojma na koji se oni odnose. Kako bi se pridonijelo preciznijoj uporabi nazivlja za e-izvedbu nastave, u ovome radu pozornost je stoga ponajprije posvećena definiranju sedam izabranih naziva, a potom su postupkom pretraživanja mrežnih stranica na hrvatskome jeziku po ključnim riječima izdvojeni primjeri njihove uporabe. Posrijedi su nazivi e-učenje, e-poučavanje, e-nastava, mrežna nastava, online nastava, virtualna nastava i nastava na daljinu.
Keywords
e-učenje; e-poučavanje; e-nastava; mrežna nastava; online nastava; virtualna nastava; nastava na daljinu
Hrčak ID:
260365
URI
Publication date:
14.7.2021.
Visits: 2.406 *