Skip to the main content

Professional paper

SURADNIČKO UČENJE ¬- JE LI TO UOPĆE JOŠ AKTUALNO?

Marija Ostovršnik Lilija ; OŠ Antona Aškerca Velenje, Slovenija


Full text: croatian pdf 355 Kb

page 545-552

downloads: 206

cite


Abstract

Dijalog između sudionika, dopuštanje drugačijeg mišljenja ili strategije rješavanja problema, uspoređivanje i dogovaranje, davanje jasnih uputa i struktura za rad te analiza procesa učenja važni su za uspješno učenje. Pozitivno ozračje, veću motivaciju za učenje i odgovornost jednih za druge postižemo ako u proces učenja ugradimo što više oblika suradničkog učenja i slijedimo principe formativnog praćenja nastave, koji se u naše škole uvode posljednjih godina. Formativno praćenje se, za razliku od klasične nastave, produbljuje u učenikov proces učenja i osnažuje ga za samostalno učenje.

Keywords

suradnja, formativno praćenje, aktivna uloga djece.

Hrčak ID:

263651

URI

https://hrcak.srce.hr/263651

Publication date:

1.11.2021.

Visits: 670 *