Stručni rad
SURADNIČKO UČENJE ¬- JE LI TO UOPĆE JOŠ AKTUALNO?
Marija Ostovršnik Lilija
; OŠ Antona Aškerca Velenje, Slovenija
Sažetak
Dijalog između sudionika, dopuštanje drugačijeg mišljenja ili strategije rješavanja problema, uspoređivanje i dogovaranje, davanje jasnih uputa i struktura za rad te analiza procesa učenja važni su za uspješno učenje. Pozitivno ozračje, veću motivaciju za učenje i odgovornost jednih za druge postižemo ako u proces učenja ugradimo što više oblika suradničkog učenja i slijedimo principe formativnog praćenja nastave, koji se u naše škole uvode posljednjih godina. Formativno praćenje se, za razliku od klasične nastave, produbljuje u učenikov proces učenja i osnažuje ga za samostalno učenje.
Ključne riječi
suradnja, formativno praćenje, aktivna uloga djece.
Hrčak ID:
263651
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 670 *