Skip to the main content

Professional paper

RAZREDNIK PRVAŠIĆIMA U VREMENU ODRŽAVANJA NASTAVE NA DALJINU

Jana Grabljevec ; OŠ Ferda Vesela Šentvid pri Stični


Full text: croatian pdf 295 Kb

page 230-238

downloads: 159

cite


Abstract

Tijekom učenja na daljinu uloga razrednika i učenika našla se pred novim izazovom. Razrednici su se prvo usmjerili na odgovarajući organizacijski dio obrazovanja, a zatim na brigu o primjerenoj sadržajnoj prilagodbi izlaganja gradiva i održavanju društvenih kontakata među učenicima. Želja i briga razrednika je da se prvašići, kada stignu u novo okruženje za učenje u koje ulaze, osjećaju prihvaćeno i da se u njemu dobro osjećaju. U školskoj godini 2020/21., nakon nepuna dva mjeseca školovanja, upoznavanja školskog okruženja, prijatelja, učitelja, okruženje za učenje prvašića preselilo se u matično okruženje te su morali usvojiti novi način obrazovanja. Prekinuti su kontakti s kolegama iz razreda koji su se pokazali kao važan čimbenik motivacije za rad tijekom nastave na daljinu. Razrednik mora biti stručan, snalažljiv, pun razumijevanja, tolerantan i povezan s učenicima, kolegama i roditeljima. Tijekom nastave na daljinu susrela sam se s novim izazovima, posebice u pogledu metoda poučavanja, motiviranja učenika u školskom radu i održavanja uključenosti svih učenika. U ovom ćemo se radu usredotočiti na ulogu razrednika u nastavi na daljinu s prvašićima te prikazati način poučavanja i druge aktivnosti koje smo provodili s prvašićima.

Keywords

organizacija, okruženje za učenje, motivacija, poučavanje, uključenost.

Hrčak ID:

266912

URI

https://hrcak.srce.hr/266912

Publication date:

1.2.2022.

Visits: 553 *