Skip to the main content

Review article

Nastava na daljinu (online nastava) usmjerena na učenika

Katarina Marciuš Logožar orcid id orcid.org/0000-0002-7388-472X ; Osnovna škola Ivana Cankara, Zagreb


Full text: croatian pdf 802 Kb

page 345-369

downloads: 2.300

cite


Abstract

U ovom radu prikazane su mogućnosti koje nam u poticanju suradničkog učenja pruža konstruktivistička nastava na daljinu (online nastava). Posebno u ovo vrijeme kada su pandemija COVID-19 uzrokovana koronavirusom i potresi u našoj Zemlji narušili uobičajeno funkcioniranje svih sustava, pa tako i sustava obrazovanja, potrebno je naći rješenja kojima ćemo nadomjestiti nedostatke praćenja nastave na daljinu, što se, prije svega, odnosi na smanjenu mogućnost socijalizacije djece. Velika pomoć u poticanju suradništva dolazi nam u vidu virtualnih učionica i alata koji su nam dostupni unutar njih, no problem je u tome što velik broj učitelja nije upoznat s korištenjem tih alata i općenito se ne može, ili ne usudi pokušati, snaći u virtualnom okruženju. Stoga se u radu, osim mogućih poteškoća s kojima se učitelji mogu susresti u nastavi na daljinu (online nastavi), nude i prijedlozi rješenja tih problema.

Keywords

nastava na daljinu (online nastava), e-učenje, strategije poučavanja, suradničko učenje

Hrčak ID:

267621

URI

https://hrcak.srce.hr/267621

Publication date:

1.12.2021.

Visits: 4.113 *