Skip to the main content

Review article

EKONOMSKA PROPAGANDA I TURIZAM

Bernadica Milićević ; Sveučilište Hercegovina, Fakultet društvenih znanosti dr. Milenka Brkića, Mostar


Full text: croatian pdf 217 Kb

page 72-84

downloads: 412

cite


Abstract

Protok brzih, lako dostupnih informacija koje se brzo zaboravljaju odlika je današnjeg modernog vremena. Turizam je važan gospodarski i društveni faktor koji direktno i indirektno utječe na prihode mnogih zemalja. Komuniciranje između turističke ponude i turističke potražnje podrazumijeva komuniciranje u oba smjera. Samo u takvim okolnostima može se ponuditi turistima ono što oni žele, privući njihovu pažnju i stvoriti pozitivnu sliku o turističkoj destinaciji. Mladi su stalno izloženi zovu masovnih medija gdje im se nudi ne samo proizvod nego i životni stil putem ekonomske propagande. Proizvođači nastoje na sve moguće načine privući njihovu pozornost jer su posve otvoreni za nove dojmove. Koristeći se metodom anketnog upitnika, internetskim istraživanjem i metodom teorijske analize nastojat će se odgovoriti na sami cilj rada, a to je da kvalitetna ekonomska propagandna ima pozitivan efekt onda kada je primijećena od strane auditorija kojima je namijenjena. Rezultat dobiven ovim istraživanjem pokazuje da ekonomska propaganda može utjecati na konačnu odluku pri odabiru turističke destinacije.

Keywords

ekonomska propaganda, turist, turistička destinacija, mediji, tržište.

Hrčak ID:

268129

URI

https://hrcak.srce.hr/268129

Publication date:

23.12.2021.

Visits: 1.062 *