Skip to the main content

Professional paper

EMOCIONALNO OPISMENJAVANJE

Alenka Domanjko Rožanc ; Osnovna šola Markovci


Full text: croatian pdf 155 Kb

page 440-446

downloads: 692

cite


Abstract

Prepoznavanje emocija pokazatelj je zrelosti osobnosti i predstavlja važan čimbenik koji pomaže u izgradnji odnosa s drugima i sa samim sobom. Socijalno učenje usko je povezano s emocijama. Dobra regulacija emocija pridonosi socijalno-emocionalnoj pismenosti te posljedično dobroj prihvaćenosti i uključenosti – kao i obratno [1]. Škola je prostor u kojem učimo prepoznavati emocije sebe i drugih. Osjećaji prihvaćenosti i uključenosti u skupinu odnosno razred imaju ključni značaj za učenika. Članak osvjetljuje važnost emocionalnog opismenjavanja i pruženih prilika u školskom prostoru, gdje je moguće razvijati socijalno i emocionalno opismenjavanje. Opisuje se i uloga učitelja, jer je vrlo važno da u ovom području posjeduje sljedeće kompetencije: visoku razinu samosvjesnosti i socijalne svijesti, da slijedi prosocijalne vrednote i poštuje ljude oko sebe. Teorijski dio rada potkrijepljen je primjerom iz prakse.

Keywords

emocije, emocionalno i socijalno opismenjavanje, uključenost, ponašanje.

Hrčak ID:

268238

URI

https://hrcak.srce.hr/268238

Publication date:

1.2.2022.

Visits: 1.428 *