Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.22210/strjez/50-2/6

Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova

Ivana Bašić orcid id orcid.org/0000-0001-9654-3293 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Marina Zubak Pivarski ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 138 Kb

page 279-301

downloads: 313

cite


Abstract

U radu se na temelju primjera iz prakse, konkretno kolegija Analiza engleskih tekstova u preddiplomskom studiju anglistike na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, promišljaju načini kreiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija u skladu sa zahtjevima suvremenih strateških ciljeva visokoga obrazovanja i suvremenih pristupa poučavanju. U prvom se dijelu rada potanko analizira nastavnička perspektiva u procesu definiranja ishoda navedenoga kolegija, njegove strukture, sadržaja i metoda poučavanja, nakon čega se predstavljaju rezultati ankete provedene među studentima koji su odslušali i položili kolegij s ciljem da nastavnici dobiju povratnu informaciju o studentskoj percepciji ostvarenja ishoda kolegija, primjerenosti sadržaja i metoda poučavanja te korisnosti kolegija za studij u cjelini i za buduće potrebe rada u struci. Zaključuje se da nastavnici u promišljanju ishoda vlastitih kolegija trebaju voditi računa da ti ishodi doprinose ishodima studijskoga programa u cjelini, da budu korisni studentima za budući rad u profesijama za koje se obrazuju i budu usklađeni sa strateškim dokumentima kojima se uređuje visoko obrazovanje na razini Republike Hrvatske i Europske unije. Osim toga, u proces kreiranja i vrednovanja kolegija treba aktivno uključiti studente jer njihova procjena služi kao korektiv nastavnicima i istovremeno pomaže samim studentima da osvijeste ciljeve svojega obrazovanja i kompetencije potrebne za budući rad u profesijama za koje se obrazuju.

Keywords

kompetencijski pristup visokom obrazovanju, nastavnička i studentska procje- na u (pre)vrednovanju kolegija, generičke i specifične kompetencije u preddiplomskom studiju anglistike

Hrčak ID:

270396

URI

https://hrcak.srce.hr/270396

Publication date:

16.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.123 *