Professional paper
ANTIČKA BAŠTINA I NJEZINI ODAZIVI U SADAŠNJICI-(PROJEKTNI RAD)
Vida Hočevar
; SREDNJA ŠKOLA JOSIPA JURČIČA IVANČNA GORICA
Abstract
Projektni nastavni rad jedna je od ciljno orijentiranih metoda učenja. Kao i sve planirane aktivnosti i provedba projektnog nastavnog rada provodi se prema određenom planu kroz pojedinačne faze učenja, koje slijede jedna drugu u smislenom redoslijedu.
Projektni rad je proces učenja odnosno učenja o novim nastavnim sadržajima na način koji učenika transponira u aktivnu ulogu učitelja. To znači da učenik (ili grupa učenika) odabire određenu temu koja ga (ili ih) zanima i obrađuje je što samostalnije moguće u određenom kratkom ili dužem vremenu. Njegova promijenjena uloga u procesu učenja tijekom projektnog rada ne znači da je učitelj izgubio svoje značenje, već da je i učiteljeva uloga modificirana. Njegova je nova zadaća poticanje, usmjeravanje i pomaganje učenicima u učenju ili provedbi aktivnosti.
Učenik tako stječe neposredne spoznaje i znanja vlastitom aktivnošću.
Keywords
projektni nastavni rad, antička baština, timski rad, iskustveno učenje, cjeloživotno znanje
Hrčak ID:
270530
URI
Publication date:
1.2.2022.
Visits: 616 *