Skip to the main content

Professional paper

IZAZOVI POUČAVANJA MATEMATIKE

Vanja Božič ; OŠ Antona Aškerca Velenje


Full text: croatian pdf 508 Kb

page 304-311

downloads: 209

cite


Abstract

U današnje vrijeme vrlo je važan način podučavanja i motiviranja učenika. U članku je prikazan primjer kako se učenici u procesu formativnog praćenja nastave upoznaju s različitim načinima podučavanja matematike. Strategije postavljanja ciljeva uključuju strategije suradničkog učenja, rješavanje raznih izazova i poticanje učenika na odgovoran rad. Ovakvim načinom rada učenici postaju samostalniji i odgovorniji. Uče vrednovati svoje znanje u procesu samovrednovanja, upoznati su sa svrhom i kriterijima učenja. U nastavnim satima oni imaju važnu ulogu samostalno postavljajući kriterije. Svoja postignuća i napredak čuvaju u fasciklu s dokazima. Učitelj i učenik neprestano razmjenjuju povratne informacije s ciljem poboljšanja učeničkih postignuća i održavanja boljeg i čvršćeg znanja.

Keywords

matematika, motivacija učenika, provjera i ocjenjivanje znanja, formativno praćenje znanja i strategije, suradničko učenje

Hrčak ID:

274254

URI

https://hrcak.srce.hr/274254

Publication date:

1.6.2022.

Visits: 493 *