Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

IZAZOVI POUČAVANJA MATEMATIKE

Vanja Božič ; OŠ Antona Aškerca Velenje


Puni tekst: hrvatski pdf 508 Kb

str. 304-311

preuzimanja: 209

citiraj


Sažetak

U današnje vrijeme vrlo je važan način podučavanja i motiviranja učenika. U članku je prikazan primjer kako se učenici u procesu formativnog praćenja nastave upoznaju s različitim načinima podučavanja matematike. Strategije postavljanja ciljeva uključuju strategije suradničkog učenja, rješavanje raznih izazova i poticanje učenika na odgovoran rad. Ovakvim načinom rada učenici postaju samostalniji i odgovorniji. Uče vrednovati svoje znanje u procesu samovrednovanja, upoznati su sa svrhom i kriterijima učenja. U nastavnim satima oni imaju važnu ulogu samostalno postavljajući kriterije. Svoja postignuća i napredak čuvaju u fasciklu s dokazima. Učitelj i učenik neprestano razmjenjuju povratne informacije s ciljem poboljšanja učeničkih postignuća i održavanja boljeg i čvršćeg znanja.

Ključne riječi

matematika, motivacija učenika, provjera i ocjenjivanje znanja, formativno praćenje znanja i strategije, suradničko učenje

Hrčak ID:

274254

URI

https://hrcak.srce.hr/274254

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 493 *