Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.17685/Peristil.64.9

Uvođenje povijesti umjetnosti u općegimnazijsko obrazovanje — doprinosi Grge Gamulina i Milana Preloga

Josipa Alviž orcid id orcid.org/0000-0001-8815-2743 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Jasmina Nestić orcid id orcid.org/0000-0001-5063-4456 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 108 Kb

page 129-139

downloads: 194

cite

Full text: english pdf 108 Kb

page 129-139

downloads: 121

cite


Abstract

Uvođenje novoga nastavnog predmeta u srednjoškolsko obrazovanje dugotrajan je proces koji nerijetko završava neuspjehom. Svaki uspjeli pokušaj stoga je događaj vrijedan pažnje i osvrta. U ovome radu izdvojeno je razdoblje 50-ih godina 20. stoljeća kada su zalaganjem povjesničara umjetnosti, prije svega Grge Gamulina i Milana Preloga, postavljeni potrebni preduvjeti za uvođenje povijesti likovne umjetnosti kao zasebnoga predmeta u hrvatske gimnazije.

Keywords

Grgo Gamulin; Milan Prelog; nastava povijesti umjetnosti; srednjoškolsko obrazovanje, gimnazije

Hrčak ID:

274663

URI

https://hrcak.srce.hr/274663

Publication date:

31.3.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 783 *