Original scientific paper
https://doi.org/10.17685/Peristil.64.9
Uvođenje povijesti umjetnosti u općegimnazijsko obrazovanje — doprinosi Grge Gamulina i Milana Preloga
Josipa Alviž
orcid.org/0000-0001-8815-2743
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Jasmina Nestić
orcid.org/0000-0001-5063-4456
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Abstract
Uvođenje novoga nastavnog predmeta u srednjoškolsko obrazovanje dugotrajan je proces koji nerijetko završava neuspjehom. Svaki uspjeli pokušaj stoga je događaj vrijedan pažnje i osvrta. U ovome radu izdvojeno je razdoblje 50-ih godina 20. stoljeća kada su zalaganjem povjesničara umjetnosti, prije svega Grge Gamulina i Milana Preloga, postavljeni potrebni preduvjeti za uvođenje povijesti likovne umjetnosti kao zasebnoga predmeta u hrvatske gimnazije.
Keywords
Grgo Gamulin; Milan Prelog; nastava povijesti umjetnosti; srednjoškolsko obrazovanje, gimnazije
Hrčak ID:
274663
URI
Publication date:
31.3.2022.
Visits: 1.507 *