Professional paper
STVARANJE PROMOTIVNOG OKRUŽENJA ZA UČENJE U 1. RAZREDU
Anja Bizjak
; Osnovna škola Polje
Abstract
Djeca se razvijaju putem osjetila, vlastitih aktivnosti i povratnih informacija koje primaju od odraslih kod kuće, u školi ili drugdje. U našoj školi brinemo o poticajnom okruženju za učenje nudeći učenicima motoričke i senzorne aktivnosti s kojima istražuju nove stvari i uče. U školi izvodimo vježbe temeljene na aktivaciji različitih senzornih sustava, uz koje učenici uče vještine grube i fine motorike, komunikacijske, kognitivne, socijalne i emocionalne vještine. Učenici izvode različite vježbe kretanja, barataju konkretnim materijalom, rješavaju probleme i tako postižu različite ciljeve učenja. Takav pristup učenju pokazao se učinkovitim alatom za uvježbavanje različitih vještina, stvaranje pozitivne klime u učionici i poticajnog okruženja za učenje. Pokret obogaćuje nastavu te rasterećuje i opušta učenike. Takvo učenje ih dodatno motivira i bolje obavljaju zahtjevnije zadatke. Na ovaj način stvorili smo poticajno okruženje za učenje u kojem su učenici uspješni, zadovoljni i lakše i brže usvajaju gradivo.
Keywords
osnovna škola, pokret, senzorni sustavi, učenje, osjetilna iskustva
Hrčak ID:
278439
URI
Publication date:
26.8.2022.
Visits: 489 *