Skip to the main content

Professional paper

AKTIVNOSTI ZA POTICANJE ČITANJA U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

Katja Šuštar ; Osnovna škola Ferda Vesela


Full text: croatian pdf 450 Kb

page 272-281

downloads: 613

cite


Abstract

Jedan od glavnih ciljeva školske knjižnice je poticanje čitanja te razvoj informacijske pismenosti i cjeloživotnih kompetencija. U radu su prikazani ključni zadatci školske knjižnice, detaljnije je prikazana uloga školskog knjižničara u poticanju čitanja i dan je teorijski okvir za razumijevanje motivacije za čitanje. U daljnjem tekstu slijedi prikaz konkretne situacijske pozadine koja je diktirala odabir aktivnosti za poticanje čitanja te detaljan pregled oblika i metoda rada s učenicima Osnovne škole Ferde Vesela iz Šentvida pri Stični. Posljednji dio članka dotiče se radnih izazova školske knjižnice u vremenu prilagodbe na novu stvarnost epidemijskih uvjeta. Ključni pomak od vanjskog na unutarnji motiv za čitanje i posjećivanje knjižnice za učenike svih dobnih skupina može se postići terminski pristupačnom, ugodnom i urednom knjižnicom, osobnim, razumijevajućim i poticajnim pristupom individualnim potrebama korisnika te zajamčenom mogućnošću izbora, sudjelovanja, kao i uspjeha (u čitanju i učenju).

Keywords

osnovna škola, čitanje, čitateljska motivacija, čitateljska pismenost

Hrčak ID:

278959

URI

https://hrcak.srce.hr/278959

Publication date:

26.8.2022.

Visits: 818 *