Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

AKTIVNOSTI ZA POTICANJE ČITANJA U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

Katja Šuštar ; Osnovna škola Ferda Vesela


Puni tekst: hrvatski pdf 450 Kb

str. 272-281

preuzimanja: 872

citiraj


Sažetak

Jedan od glavnih ciljeva školske knjižnice je poticanje čitanja te razvoj informacijske pismenosti i cjeloživotnih kompetencija. U radu su prikazani ključni zadatci školske knjižnice, detaljnije je prikazana uloga školskog knjižničara u poticanju čitanja i dan je teorijski okvir za razumijevanje motivacije za čitanje. U daljnjem tekstu slijedi prikaz konkretne situacijske pozadine koja je diktirala odabir aktivnosti za poticanje čitanja te detaljan pregled oblika i metoda rada s učenicima Osnovne škole Ferde Vesela iz Šentvida pri Stični. Posljednji dio članka dotiče se radnih izazova školske knjižnice u vremenu prilagodbe na novu stvarnost epidemijskih uvjeta. Ključni pomak od vanjskog na unutarnji motiv za čitanje i posjećivanje knjižnice za učenike svih dobnih skupina može se postići terminski pristupačnom, ugodnom i urednom knjižnicom, osobnim, razumijevajućim i poticajnim pristupom individualnim potrebama korisnika te zajamčenom mogućnošću izbora, sudjelovanja, kao i uspjeha (u čitanju i učenju).

Ključne riječi

osnovna škola, čitanje, čitateljska motivacija, čitateljska pismenost

Hrčak ID:

278959

URI

https://hrcak.srce.hr/278959

Datum izdavanja:

26.8.2022.

Posjeta: 1.286 *