Professional paper
ŠKOLA U PRIRODI, ZAŠTO?
Donata Tomažič
; OŠ Antona Aškerca Velenje
Abstract
Škola u prirodi vrlo je važna u odrastanju adolescenata. U društvu vršnjaka razvijaju različite emocije, samostalnost i stječu mnoga znanja. Današnjim načinom života, posebice u gradovima, djeca na taj način imaju priliku svakodnevno se kretati u prirodi i na igralištima. To ih također odvlači od moderne tehnologije. Važnu ulogu u tome imaju učitelji koji pravilnim pristupima, odgovarajućim metodama rada, poticajima i korelacijama povezuju znanja iz različitih područja. U našoj školi u prirodi naglasak je bio na učenju skijanja. Kroz igru, oponašanje odraslih i rad u skupini, djeca brzo stječu nova motorička iskustva i znanja. Pritom su sretni, opušteni, a svojom pozitivnom unutarnjom motivacijom, spontanošću i željom za novim saznanjima nevjerojatno napreduju. U školi u prirodi međupredmetno smo povezali sport (kondicijska priprema u školi, tehnička priprema skija, sigurnost na skijaškoj stazi) sa slovenskim jezikom (ispravno imenovanje skijaških pojmova, upoznavanje FIS pravila). Uzorak našeg istraživanja obuhvatio je 58 djece iz 6. A, B, C odjela. Djeca su kroz anketu izrazila svoje mišljenje o sadržajima koji se nude u školi u prirodi. Utvrdili smo da djeca najviše žele skijanje i bowling.
Keywords
samostalnost, znanje, emocije.
Hrčak ID:
279650
URI
Publication date:
26.8.2022.
Visits: 1.092 *