Skip to the main content

Professional paper

UČENJE I AUTOMATIZACIJA TABLICE MNOŽENJA (FAKTORI 1-10)

Adrijana Skok ; Osnovna škola Franceta Bevka Tolmin


Full text: croatian pdf 510 Kb

page 491-500

downloads: 412

cite


Abstract

Dobra automatizacija tablice množenja nužna je za nesmetano usvajanje složenijih matematičkih sadržaja tijekom cjelokupnog višegodišnjeg obrazovanja. S vještinom brzog prisjećanja odnosno prizivanja sjećanja o umnošcima susrećemo se i kasnije na svakom koraku. U ovom članku predstavljam primjer dobre prakse usvajanja i automatizacije tablice množenja kod učenika trećih razreda. U svrhu učenja i automatizacije tablice množenja pripremili smo niz zanimljivih aktivnosti i igara koje su učenici izvodili tijekom nastave, izvan nastave i u svom kućnom okruženju. Igre i aktivnosti koje su uključivale zanimljivo uvježbavanje tablice množenja uz istodobnu uporabu više osjetila značajno su pridonijele automatizaciji tablice množenja jer je većina uključenih učenika trećih razreda poboljšala razinu njene automatizacije.

Keywords

Tablica množenja (faktori 1-10), učenici trećih razreda (trećaši), aktivnosti i didaktičke igre  

Hrčak ID:

281187

URI

https://hrcak.srce.hr/281187

Publication date:

26.8.2022.

Visits: 705 *